Emaitzak: 13

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (11)
En el momento de administrar los medicamentos si el niño es muy pequeño se recomienda seguir una serie de pautas: Botika emateko orduan, haurra oso txikia bada, jarraibide batzuk izatea gomendatzen da:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es evidente que durante sus juegos el niño pequeño se divierte con el lenguaje, es una manifestación lúdico-creativa que en la infancia está relacionada con el placer y el ejercicio de las propias acciones realizadas para articular este lenguaje. Bistakoa da jolasean haurrak ondo pasatzen duela mintzaira erabiliz; sormenezko adierazpen ludikoa da, haurtzaroan plazerarekin eta hizkuntza ahoskatzeko egiten diren ekintzekin lotua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se recomienda que el niño pequeño se coja cara a cara de las dos muñecas y luego elija la adecuada. Haur txikia gidariarekin parez pare jarri eta haren bi eskumuturrei heltzea gomendatzen da, eta, gero, berak egokiena aukera dezala.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Además de utilizar y trabajar patrones marcados bajo un tiempo regular y con unas pulsaciones determinadas, se deben dejar aflorar los aspectos creativos que todo niño lleva dentro y que se deben despertar desde pequeños, potenciando su creatividad. Denbora erregular batekin eta pultsazio zehatz batzuekin markatutako eredu bat erabiltzeaz eta lantzeaz gainera, haurrak barruan daraman sormenaren alderdiei azaleratzen utzi behar zaie, sormen hori txikitandik esnatzeko eta sustatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Un juego de ladrillos proporciona al niño desde muy pequeño valiosas experiencias de la desigualdad de tamaños: Adreilu-joko batek tamaina desberdinei buruzko esperientzia baliotsuak ematen dizkio haurrari oso txikitandik:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El niño pequeño manipula material continuamente, compara palos de diversa longitud, juega con pelotas de distinto volumen, llena y vacía cajones de diferente peso, etc. Haurtxoak materiala manipulatzen du etengabe, luzera ezberdineko zotzak erkatzen ditu, bolumen desberdineko pilotekin jolasten da, pisu ezberdineko kutxak husten ditu eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Juegos de construcción, juegos de habilidad, muñecas (vestirlas y desvestirlas), miniaturas y cualquier juguete que proponga al niño manipular pequeñas piezas y le ayude a aprender a mover los dedos de manera cada vez más precisa. Eraikuntza-jokoak, trebetasun-jokoak, panpinak (janztea eta eranztea), miniaturak eta haurrari pieza txikiak manipulatzeko aukera ematen dion eta hatzak gero eta zehatzago mugitzen ikasten laguntzen dion edozein jostailu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando era niño, me hacía pequeñas putaditas. Umetan, azerikeriak egiten zizkidan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando esto ocurre, cuando el niño camina, todo un mundo por investigar aparece delante del pequeño, todo es imitable, todo es fantástico, todo es deseable y será mediante la actividad lúdica que el pequeño se atreverá a satisfacer esta curiosidad por el universo, sólo estas actividades le permitirán tener este mundo a su alcance y dominarlo, facilitando una adecuada adaptación al ambiente físico y social que le rodea. Hori gertatzen denean, haurra oinez hasten denean, ikertzeko mundu oso bat agertzen zaio aurrean; dena da imitagarri, dena zoragarri, dena desiragarri, eta jarduera ludikoaren bidez ausartuko da unibertsoaren jakin-min hori asetzen; jarduera horiekdira mundu hori eskura izateko eta menderatzeko bide bakarra, eta ingurune fisiko eta sozialera behar bezala egokitzen lagunduko diote.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es a través del juego que el niño aprende de una manera suave y relajada los valores y los pequeños detalles de la vida cotidiana. Haurrak jolasaren bitartez ikasten ditu pixkanaka eguneroko bizitzako balioak eta xehetasun txikiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Juntos comienzan a abrir el grifo cuando, de repente, el profesional nota que el niño empieza a realizar pequeños movimientos voluntarios para continuar abriéndolo, ejerce el rol de acompañamiento (verbal y no verbal) ofreciéndole la mínima ayuda para potenciar su autonomía. Elkarrekin hasiko dira txorrota irekitzen; halako batean, profesionala ohartzen da mutikoa borondatezko mugimendu txikiak egiten hasi dela txorrota berak irekitzeko; helduak, lagun-egite rola betez (hitzezkoa eta hitzik gabea), ahalik eta laguntza txikiena emango dio haurraren autonomia sustatzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Zehar-lerroa (1)
f) Un padre o una madre regañando a un niño pequeño. f) Aita edo ama bat haur txiki bati errieta egiten ari zaio.

Materiala: Sistemen integrazioa